Ben je niet helemaal tevreden met je bestelde artikelen?
Wat ontzettend jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Als de artikelen voldoen aan een aantal voorwaarden kun je deze altijd naar ons retourneren. Uiteraard betalen wij jou dan het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Wij willen graag van je weten waarom het artikel retour wordt gestuurd, zodat wij onze kwaliteit altijd kunnen verbeteren. Om die reden moet er altijd een retourformulier worden ingevuld. Het retourformulier kun je hier downloaden en afdrukken. Door je bestelling retour te sturen ga je akkoord met onderstaand retourbeleid.
Retourneren
Retourneren is vrij eenvoudig. Vul het retourformulier in en stop deze in het pakket en stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar onderstaand adres:
Nikki & Jeff’s
Klaasstraat 16
5911JP Venlo
Graag via de chat of info@woocommerce-886358-3072876.cloudwaysapps.com je retour aankondigen alvorens de verzending.
Ruilen
Wanneer je jouw bestelling aan ons retourneert, hebben wij helaas niet de mogelijkheid om meteen een ander artikel of andere maat toe te sturen. Wij storten het bedrag aan je terug, zodat je gemakkelijk een nieuwe bestelling bij ons kunt plaatsen..
Retourvoorwaarden
- Retourneren kan binnen 14 dagen.
- Artikelen dienen in originele staat te zijn en te voorzien van originele labels en etiketten.
- De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat worden aangeleverd.
- De te retourneren artikelen dienen vrij te zijn van vlekken en beschadigingen.
- De te retourneren artikelen dienen vrij te zijn van gebruikerssporen.
Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we jouw retour helaas niet verwerken. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
Zorg er altijd voor dat jouw pakketje is voorzien van een Track & Trace code. Zonder het bewijs van verzending met een Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van jouw retour via pakketpost waarbij je geen Track & Trace code krijgt is op eigen risico.
Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.
Wanneer wij jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen, nemen wij contact met je op via een bevestigingsmail. Binnen enkele dagen na het verwerken van jouw retour ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening!
Als je na een week van het verzenden van jou geretourneerde artikel nog geen reactie hebt gekregen, neem dan contact met ons op via info@woocommerce-886358-3072876.cloudwaysapps.com en vermeldt je ordernummer.